Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Drogi już gotowe

Ul. Sportowa i ul. Cieślarów w Wiśle już są gotowe. Obie przeszły w ostatnim czasie gruntowne modernizacje, które łącznie kosztowały nieco ponad 800 tys. zł.

Wiślańskie władze chwalą się ostatnimi pracami drogowymi – zmodernizowano tam dwie drogi:

Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej - ul.Cieślarów (na odcinku 493.00 m) - realizacja od 12.04.2024 - 05.07.2024 r. - koszt 662.787,47 PLN

Zakres robót: rozebranie krawężników drogowych, rozebranie ław z kruszywa łamanego po krawężnikami, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na zjazdach, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach, rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu z rozebranych elementów, ułożenie krawężników drogowych, obniżenie krawężników, wyrównanie podbudowy na zjazdach, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową na gorąco przed ułożeniem warstwy wiążącej , ułożenie warstwy wiążącej, skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową na gorąco, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, rozebranie i ponowne ułożenie trylinki na parkingu za krawężnikiem, rozebranie i ponowne ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej, obsypanie pobocza korą asfaltową wraz z powierzchniowym utrwaleniem kory emulsją asfaltową oraz grysami kamiennymi, obsypanie krawężników, wykonanie wykopu pod pod studzienki ściekowe uliczne oraz pod kanalizację deszczową, wykonanie studzienek ulicznych, zamontowanie kraty żeliwnej, wykonanie kanalizację deszczową, wymiana zniszczonych i popękanych ścieków betonowych, regulacja pionowa włazów kanałowych i zaworów do wysokości wykonanej nawierzchni, oczyszczenie korytek ściekowych betonowych.

Wykonawca: Drogród Szymon Tetla  z Ćwiklic

Modernizacja dróg gminnych – ul. Sportowa (na odcinku 186 m) - realizacja od 29.05.2024 - 21.06.2024 r. - koszt 147.468,80 PLN

Zakres robót: rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej z odzyskiem do ponownego wbudowania z od wozem kostki na składowisko wskazane przez Zamawiającego, rozebranie nawierzchni drogi z płyt wielootworowych typ IOMB z odzyskiem płyt do ponownego wbudowania z od wozem na składowisko wskazane przez zamawiającego, ścięcie poboczy, wykonanie koryta w miejscach po rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej i płyt oraz na zjazdach pod warstwy konstrukcyjne podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną, wykonanie dolnej warstwy podbudowy, wykonanie górnej warstwy podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej na odcinkach gdzie była nawierzchnia z kostki kamiennej oraz płyt IOMB, skropienie nawierzchni wiążącej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz betonowej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej, podniesienie nawierzchni z kostki kamiennej na zjeździe do posesji z dopasowaniem do nowej nawierzchni, obsypanie pobocza korą asfaltową ( destrukt), wykonanie powierzchniowe utrwalenie nawierzchni kory emulsją asfaltową, wykonanie wodospustów w nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie i udrożnienie istniejącego odwodnienia.

Wykonawca: "Dro-most" Marek Kunz z Brennej

 

Red.

 

źródło: ox.pl
dodał: NG

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: