Bakalie na wystawie na zamku
W Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie można od środy oglądać wystawę Studia Bakalie Branding z Warszawy, która zajmuje się kreowaniem wizerunku bardzo znanych marek.
Na wystawie w Cieszynie firma pochwaliła się swoimi sztandarowymi projektami. W Oranżerii zobaczyć można m.in. znaczki zaprojektowane dla Poczty Polskiej, w których wykorzystane zostały elementy kwiatowych haftów łowickich i podhalańskich czy projekty identyfikacji wizualnej Instytutu Francuskiego i materiałów promocyjnych Filmoteki Narodowej.
Branding to zwrot ciągle mało rozpoznawany na polskim rynku, znany zazwyczaj tylko w kręgach biznesowych lub miłośników designu. Na branding decydują się zazwyczaj te firmy, które już sporo osiągnęły i chcą się dalej rozwijać. Dociera do nich Studio Bakalie Branding — warszawska firma, która pod kierownictwem Elżbiety Skrzypek i Magdaleny Małczyńskiej-Umedy zdobyła szereg nagród, a prestiżowy nowojorski dwumiesięcznik Print poświęcony kulturze wizualnej i designowi docenił jej prace uznając za prekursorskie w dziedzinie projektowania graficznego.
Wielu ludzi pyta skąd bakalie w nazwie naszej firmy. Chcemy, żeby nasze projekty były czymś smacznym. To są bakalie w szarym cieście rzeczywistości — uśmiecha się Magdalena Małczyńska-Umeda.
Przy okazji środowego wernisażu wystawy odbyły się się warsztaty dla dzieci w wieku 6-10 lat „Zaprojektuj swoje logo". Po ich zakończeniu każdy młody twórca otrzymał naklejkę z logo, które wcześniej zaprojektował. Ponadto podczas wernisażu pracownicy studia obserwowali gości wystawy za pomocą kamery internetowej, a ci drudzy za pomocą łączy internetowych mogli nawiązać kontakt z personelem, zadawać pytania oraz wymieniać poglądy.
Wystawa Studio Bakalie Branding z Warszawy czynna jest do 3 września codziennie w godz. 10.00-17.00 w zamkowej Oranżerii.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
