Ustroń: będą środki na usunięcie azbestu?
Ankietę można pobrać tutaj - LINK. Należy ją złożyć do piątku, 14.02 w Urzędzie Miasta Ustroń.
Warto podkreślić, że wypełnienie dokumentu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku o dofinansowanie - ich nabór ruszy, gdy Ustroń otrzyma pieniądze z WFOŚ.
W ubiegłym roku właściciele nieruchomości mogli otrzymać nawet 100% rekompensaty finansowej za usunięcie odpadów zawierających azbest, jednak nie więcej niż:
- 800 zł za 1 tonę, w przypadku demontażu, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- 600 zł za 1 tonę, w przypadku transportu i unieszkodliwienia odpadów
- Łącznie w 2019 roku z terenu Miasta Ustroń usunięto 27,045 ton odpadów zawierających azbest z 20 nieruchomości. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 21 077,69 zł z czego 18 040,40 zł stanowiła dotacja z WFOŚiGW w Katowicach, pozostała kwota to środki własne właścicieli nieruchomości - czytamy na stronie Urzędu Miasta Ustroń.
KR/UM Ustroń
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
