Targi w Warszawie - Freestyle City (25.04.10)
Udany debiut Freestyle City na największych targach turystycznych w Polsce. Wokół oferty do ciepłych krajów i brazylijskiej samby, temperaturę podnosiły pokazy na stoisku ekstremalnego weekendu w Cieszynie.
Pierwszy oficjalny wypad „Freestyle City Festiwal”, odbył się do Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska w Warszawie, gdzie podczas największych w Polsce targów turystycznych wystawiono ekstremalny weekend w Cieszynie. Ale wcześniej do akcji ruszyli wolontariusze, którzy pod przewodnictwem Kamili Hałas, przewodniczącej Samorządu Studentów Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie, przygotowali kreację i ogarnęli wykonanie stoiska. Do Warszawy pojechał Wojtek Małysz i Andrzej Klimczyk, którzy na miejscu ogarniali pokazy footbag freestyle oraz tor dla spalinowych modeli RC. – W piętnastoletniej historii największych krajowych targów turystycznych nie było takiej premiery. To ewenement, że historyczne miasto pokazało świeżość i spektakularność. Z reguły spotykamy się z promocją muzeów i historii, ale tym razem zobaczyliśmy inne oblicze tego wyjątkowego miasta. – Podkreślał Przemysław Żebrowski, rzecznik prasowy targów warszawskich. Warto przy tym dodać, że pierwszy raz również inicjatywę freestylową i ekstremalną współfinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013.
Wracają do pokazów RC - ryk silników, prędkość i spektakularne skoki robiły ogromne wrażenie. Na trasie wystawione były reklamy cieszyńskiego Freestyle City Festival. – Spotkaliśmy kilka osób ze Śląska Cieszyńskiego. Byliśmy mile zaskoczeni ich reakcją. Mówili, że miło spotkać Cieszyn w centrum Polski. Jak widać hasło Festiwalu „Cieszyn – Miasto młode w każdym wieku”, bardzo oddaje proponowany klimat imprezy – Podkreśla Wojtek Małysz, odpowiedzialny za scenariusz cieszyńskiego przedsięwzięcia. Freestyle City na targach reprezentowali również zawodnicy dyscypliny znanej jako Freestyle Footbag, czyli sportowej odmiany „zośki”. Pokaz duetu zawodowców ponownie skupił uwagę niemal wszystkich przechodniów. – Siłą promocji jest przełamywanie stereotypów. Dodatkowym atutem, na który zwróciliśmy uwagę jest przy tym podkreślenie więzi z Czeskim Cieszynem. Mosty Wolności i Przyjaźni dzięki Festiwalowi również zmieniają oblicze. – Dodał Paluch
Strategia promocji stoiska targowego również nie była przypadkowa. – Objęliśmy dwa kierunki działania. Po pierwsze postawiliśmy na rozbudzenie publiczności poprzez freestylowe pokazy. Po drugie na wystrój stoiska i bezpośredni kontakt z człowiekiem. Indywidualne rozmowy, nawiązanie bliższego kontaktu i działanie zgodnie z misją, że ekstrema i freestyle łączy zajawką – Mówił Andrzej Klimczyk, który reprezentował wolontariuszy.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.