Jak się reklamować?
28.06.2006 0:00
Jak Cię widać, tak się sprzedajesz - to motto wszystkich handlowców. Jak promować swój produkt w sklepie i jak wyróżnić je spośród produktów konkurencji - tego uczyli się przedstawiciele firm podczas szkolenia na Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie. Paweł Balcerzak z wydziału wzornictwa projektowego ASP w Warszawie, twórca kampanii reklamowej m.in. produktów dr Ireny Eris uważa, że dobra kampania reklamowa musi być spójna.
To, że produkt jest dobry nie wystarczy. Trzeba kupującemu pokazać go w odpowiedni sposób i ugruntować tym samym pozycję swej marki. Czasami na to trzeba czekać latami - przekonuje Marek Bogunia koordynator sprzedaży detalicznej z Bielskiego BEFADO.
Jan Bacza
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: