Nie jestem politykiem
Nowy zastępca burmistrza Skoczowa jest prawnikiem, do tej pory był dziekanem cieszyńskiej filii Wyższej Szkoły Biznesu. Od maja jest zastępca burmistrza miasta Skoczowa. Dzisiaj, podczas konferencji prasowej przybliżał dziennikarzom swoją osobę. Jak mówił, ma doświadczenie w kwestiach organizacyjnych i reorganizacyjnych dużej spółki, w której pracował przez dziesięć lat. Myślę, że to doświadczenie będzie przydatne w optymalizacji tych wszystkich obszarów, które będą służyły polepszeniu jakości obsługi każdego petenta. Będę chciał wykorzystać te doświadczenie, które zdobyłem w WSB – mówił Andrzej Bubnicki. Jak dodaje, wiedza zdobyta w prowadzeniu uczelni wyższej, ma przekładać się na promocję i organizację różnego typu inicjatyw, budowanie wizerunku i innych rzeczy dotyczących promocji miasta.
Nie jestem politykiem ani fanatykiem, natomiast postrzegam siebie jako współpracownika wszystkich urzędników, którzy ze mną będą współpracowali i jako managera, który jest nastawiony na ciężka pracę i maksymalny sukces, który uda się osiągnąć dla naszej gminy. – mówił przedstawicielom mediów wiceburmistrz. Jak zaznaczył w rozmowie z OX.pl – będę zajmował się promocją, gospodarka komunalną, nieruchomościami, Urzędem Stanu Cywilnego, Miejskim Zarządem Oświaty, Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Miejskim Centrum Kultury i promocją – tutaj chciałbym położyć duży nacisk, jest wiele do zrobienia.
Odpowiadając na pytanie mediów odnośnie atutów miasta, Bubnicki zaznaczył, że Skoczów ma doskonałą lokalizację. Jest to miasto świetnie skomunikowane. Bardzo dobrym atutem jest to, że w połączeniu z dobrym położeniem geograficznym, mamy świetnie rozwiniętą przedsiębiorczość w regionie. Mamy bardzo dużo dużych przedsiębiorstw, ale mamy też 3 tysiące małych podmiotów gospodarczych. To, plus bliskość terenów rekreacyjnych, nie tylko na terenie naszej gminy, to świetny potencjał. Musimy go promować. Skoczów jest miastem, w którym warto mieszkać i w którym warto inwestować, tylko trzeba to pokazać.
Jak zaznaczał podczas konferencji, z dokumentów strategii miasta wynika, że przed rokiem 2014 migracja ludności nie była dla Skoczowa korzystna. Ilość ludności ulegała zmniejszeni. Tak być nie powinno, bo miasto ma potencjał. Oprócz tego możemy się poszczycić bardzo małym bezrobociem, to jest bardzo duży atut naszego miasta, który powinien sprzyjać rozwojowi – zaznaczał Andrzej Bubnicki.
Odnosząc się do promocji miasta, burmistrz Skoczowa Mirosław Sitko zaznaczył, że w najbliższym czasie Biuro Promocji, Informacji i Turystyki zostanie przeniesione do siedziby ArtAdresu. Jako komórka, został on wyłączony z Miejskiego Centrum Kultury. Będą tam oczywiście organizowane wystawy, ale będzie również miała tam siedzibę promocja i Informacja Turystyczna. Znacznie chcielibyśmy poszerzyć ofertę tego miejsca, jednak to jest przyszłość. - mówi Mirosław Sitko. W udzielaniu informacji turystom ma służyć pomocą pracownik, który do tej pory informacją turystyczną się zajmował. Jednak jak mówi Mirosław Sitko, nie będzie chciał zmiany czasu pracy ArtAdresu. Choć, jak można wyczytać z tabliczki umieszczonej na wejściu do tej instytucji, pracuje ona od wtorku do piątku w godzinach od 9 do 16. W soboty, niedziele i poniedziałki informacja turystyczna w Skoczowie jest zamknięta. W lipcu w skoczowskim magistracie pracę podejmie nowy kierownik biura informacji. Jak już pisaliśmy, został nim Tomasz Świszcz. Zobacz materiał Skoczów ma szefa promocji.
Jan Bacza
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.